Paquet METODOLOGIES SECUNDÀRIA
2 cursos, 80 hores de formació, per només 190€ 145€
Els cursos dedicats a les metodologies amb enfocament globalitzat afavoreixen unes condicions d'aprenentatge que desenvolupen i impulsen l'aprenentatge competencial. Els cursos d'aquest paquet estan enfocats per a l'etapa de secundària.

Aprenentatge cooperatiu com a forma de reinventar-se a l'aula de primària i secundària
de l'1 al 29 de juliol de 2025
L’objectiu principal d’aquest curs és oferir a les persones participants noves maneres de treballar a les aules de primària i secundària. Oferim, per tant, una visió de l’educació centrada en la cooperació per allunyar-nos de pràctiques tradicionals individualistes i arribar a assolir el somni de construir una escola on les vivències educatives siguin vertaderament significatives i de qualitat.
1.064
40 h.
perfil mètodes

Aprenentatge competencial amb ABP i APS a l'educació secundària
de l'1 al 29 de setembre de 2025
L’objectiu del curs és donar a conèixer i aprofundir en l’aplicació de les metodologies aprenentatge basat en projectes (ABP) i aprenentatge servei (APS) en l’educació secundària.
889
40 h.